چگونه با حماقت اطرافیان کنار بیاییم؟

۱.امتحانا نمیزارن بنویسم.الان به خودم‌ ۵ دیقه بریک دادم اونم با عذاب وجدان.چند روز پیش راجع به یه حدیث مجعول - به نظر من مجعول بود ،خیلی مزخرف بود- تو گروه دوستامون بحث تلگرامی کردیم، محتوای حدیث راجع به سکس اورال بود.من اون حدیث و‌به شوخی فرستادم تو‌گروه با عکس شکلک و‌خنده بعد دوستم پی ام داد که من حدیث میارم سکس اورال ثوابه.من اصلا حوصله و اعصاب سر این بحث و نداشتم ولی اون ادامه داد و‌ درمورد نجاست سگ گفت که چند روز پیش بحثمون بود.گفتم من قرآن و نخوندم ولی حتی اگه تو قرآنم باشه من قبولش ندارم گفت تو قرآن نیست ولی احادیث متواتری هست که اینو تاکید میکنه،من گفتم حدیث باید اثبات شه انقد حدیث مفت و چرت هست که نمیتونی تمایز قائل بشی،مثل این حدیث که میگه گربه سیاه جنه،اصلا چرا باید گربه سیاه جن باشه، چه دلیلی هست که جن نشه کلاغ سیاه بشه‌گربه، بعد جواب داد که آره گربه سیاه جنه دیگه. اینو که گفت من دیگه غلاف کردم. شروع کرد توضیح و تفسیر که چرا شر میگی،منم گفتم عقاید توام از نظر من شره ولی نمیگم شر میگی! گفت نه تو‌چون تفسیر این احادیث رو نمیدونی اینجوری میگی! من یه کتاب دارم همه اینا رو‌توضیح داده،گفتم خب نویسنده اش کیه؟ گفت یادم نیست! با خودم گفتم تو نمیدونی نویسنده ی کتابی که داری بهش استناد میکنی کیه اصلا چقد قابل اعتماده بعد میای از روش اینارو توضیح میدی و برچسب چیز مغز بودنم بهم میزنی! از سکس اورال به کجا رسیدیم! حالا تو دلت میخواد انجام بدی لازم نیست بری دنبال تایید امام و پیغمبر.البته اینا‌رو‌بهش نگفتم. میخواستم بپرسم عقاید ائمه راجع به فانتزی آی جنسی چیه؟ اگه بفهمی از قضا شوهرت انحراف جنسی داره میخوای چیکار کنی؟ آیا میگردی دنبال حکم ولی امر؟ میری از مرجع تقلید میپرسی؟ یه وقتایی همین دین خودش داره راهنمایی میکنه که ما بهت عقل دادیم بد نیست اونم به کار بگیری.هیچ لزومی نداره جزیی و خصوصی ترین تصمیمات زندگیت رو بسپری دست کسی و اونو به مقام لاهوتی برسونی.

۲.بالاخره دست تغییر باعث شد من یکم تنها بشم،بعلت مسافرت کاری پدر و همراهی سایر اعضای خانواده با وی!

با اینکه کلی درس نخونده و‌کار نکرده دارم چون مخم واقعا استاپ کرده بود گفتم به خودم یه حالی بدم.شروع کردم پاستا درست کردن اونم از نوع چیکن آلفردو.زیرا تو این دنیا منو هیچی به اندازه آشپزی سر ذوق نمیاره.حین آشپزی بنان گوش دادم بعد شجریان،یه گوشه دیلمان بود نمیدونم چرا حس میکردم شبیه دیلمان نیست.بگردم دیلمان بنان رو پیدا کنم.دوست جان میگه دیلمان تو اوج زیاد زیبا نمیشه،اگه لطیف بخونیش میشینه به دل.

تنهایی بعضی وقتا خیلی دلچسب میشه،خصوصا اینکه نخوای با دوستی،کسی تقسیمش کنی.

۳.بطور اتفاقی به یه اشکال تو افکار و قضاوتم پی بردم.من یه اخلاق بدی دارم وقتی از کسی خوشم بیاد،حتی اگه عشق نباشه،فقط علاقه عادی،انقد میبرمش بالا که هرچی میگه چشم بسته قبول میکنم.انقد بده این ویژگی.خیلی بد.بعد تا اون طرف یه اشتباهی میکنه واسه من از عرش به فرش میاد و از چشمم‌ میفته.

نظرات 6 + ارسال نظر
جلبک خاتون سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 19:43 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com


حالا یه سوال...
رژیم چاقی ینی لاغر شدن برای اونایی که چاقن یا چاق شدن برای اونایی که لاغرن؟
:))))
جوجه مدیکو جانک من میشوید عایا؟

رژیمی که برای چاق شدن میگیرند :/
یه مدت با من بگرد
رژیم چاقی چه صیغه ایه

مگهان دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 04:36 http://meghan.blogsky.com

ویژگی بالا رو من هم داشتم ، تو وبلاگ آقا یوسف هم گفته بودم فکر می کنم.

بگذریم !
ولی زمانی که به عشق تبدیل شه می کوبمش متاسفانه و مدام فک می کنم اونی که باید نیست .
به این نوع شخصیت عاشق گریز می گویند.

یوسف دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 03:10 http://singinginthewind.blogsky.com/

دیلمان بنان واقعا فوق العاده ست. یکی از قشنگ‌ترین و البته سخت‌ترین آهنگایی هست که شنیدم. یعنی اگه بخوای مث بنان بخونی خیلی سخته.
و منم با نظر دوستتون موافقم که دیلمان بنان بهتر از دیلمانی هست که شجریان بازخوانی کرده، چون دیلمان یکی از گوشه های ردیف هم هست، شجریان توی درس ردیفش هم دیلمان رو خونده، ولی بازم من دیلمان بنان رو خیلی بیشتر دوست دارم.

منم

بابا شاه جمعه 5 تیر 1394 ساعت 19:43 http://babashah.blog.ir

به شدت اعتراض دارم که نمیشه برای پست های پایین تر نظر نوشت
خیلی اعتراض
زیاد زیاد اعتراض

چرا نمیشه؟!

شمیم چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 22:53 http://badbadake-sefid.blogsky.com

ندمت و خوشم اومد از نوشته هات .موفق باشی دوست من

سبا چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 13:29 http://farvardini.blogsky.com

واقعا حوصله و اعصاب قوی میخواد تا درمورد مساعل عقیدتی با یه عده که خودشونو محدود به چهارتا نوشته کردن، صحبت کرد... در این زمان بهتره ادم بگه باشه حق با توعه، من تسلیم... تا ارامش خودش حفظ شه

راستی بی اجازه لینکتون کردم تا ازین به بعد بخونمتون...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.