روانپزشک، من دارم می آیم

فوق العاده عصبی و پرخاشگر شدم

دلم واسه کسایی که منو تحمل میکنن میسوزه

علیرغم میل درونیم مثل اینکه باید برم پیش روانپزشک

واکنش اطرافیانم واسم مهم نیست، اکثر اوقات

دلم میخواد به همه برینم

و میرینم

و حس میکنم استحقاقشون همینه

و این چسناله ها هم از همونجا ناشی میشه که من نمیخوام برم پیش روانپزشک

پ.ن: واقعا از روز روشن تره که فاجعه ی منا عمدی بوده! حتی بستری بدون کنترل بین کسایی که به کرونا مبتلا بودن هم واضحاً   این فرضیه رو تایید میکنه. هرکسی با هر دین و مسلکی حق داره اونجوری که میخواد زندگی کنه، اینایی که میگن حقشونه مردن رو درک نمیکنم. اصلا نباید قضاوت کنیم. من دوس دارم پولمو تو اروپا خرج کنم، یکی دیگه تو عربستان

نظرات 3 + ارسال نظر
وقایع نگار پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 16:50 http://stigmata.blog.ir

حس و حال من! :| فکر کنم واسه تعویق پریود باشه
بی تاثیر نیست

من درست شدم

seven یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 12:56 http://shades-of-grey.blogsky.com

دارویی که به تو برای عصبی و پرخاشگری بخوان بدن به احتمال ۹۰٪ فلوکستین هستش که از ساده ترین و معمول ترین دارو هاست تازه اگر اون بهت نسازه یا جواب نده بقیه رو به ترتیب ساده بودن و کم عوارض بودم تجویز میکنن! خیلی پیچیده و شدید باشه گاباپنتین میدن بهت

عوارض اکثر این دارو ها هم خشکی دهان و گاهی یبوست هستش دوز بالاتر بعضی ها هم فشارشون میاد پایین تر از معمول که باعث میشه اگر یهو از جات بلند بشی و حرکت کنی سرت گیج بره !

اون دارو هایی که عوارض شدید و بد دارن برای ادم هایی تجویز میشه که بیماری های عصبی و روانی شدید و جدی دارن.

در مورد مشاوره هم گاهی اگر خودت بخوای و تلاش کنی برای فهمیدنش اماده باشی و مشاور خوبی داشته باشی ، چشم ت روی بعضی مسایل باز میشه...و گاهی راه کار هایی برای مشکلات پیدا میشه! اما خیلی مهمه که پیش کی مشاوره میری

فلوکستین باعث میشه خوابم زیاد شه و یکم سطح هوشیاری رو پایین میاره

seven پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 03:31 http://shades-of-grey.blogsky.com

نمی دونم چرا دوست نداری بری پیش روانپزشک
اگر مشکلت و حال و روزت با یه دارو خوب بشه که تههههه خوش شانسیه تازه بعد از یه مدت میتونی قطع کنی و خلاص از مشاوره و این چیزا هم خیلی سریع تر جواب میده و ارزون تره!

نمیدونم خوب میشم با قرص یا نه؟
عوارض دارو چی؟
من با روانشناس میونه ای ندارم
٢٠ جلسه برم راجع به مشکلی که خودمم نمیدونم چیه با یکی حرف بزنم و اخرش هیچی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.