عقده ای -_-

۱. شاید ب. باعث شد من اینجوری بشم، نمیدونم اینجوری بودن دقیقا چه تعریفی داره،باید گفت عقده ای؟ افسرده؟ نمیدونم. هیچ وقت نخواستم کمبودایی که داشتم ،حسرت های واقعی و ساده م رو قلبم اثر بزاره و بخوام یه روزی انتقام نداشته هامو از بقیه بگیرم. از اینکه یه روزی اینجوری رفتار کنم میترسم. شاید همون موقع که میتونست دکور اتاق منو به راحتی عوض کنه ولی همش از قسط و وام و پول نداشتن حرف زد و ما خیلی اتفاقی فهمیدیم تو حساب جاریش ۸ تومن پول بوده که واسه اون کار زیادم بود، عقده ای شدم. شاید وقتی بارها و بارها سختی رفت‌و آمدم رو دید ولی اصلا به روی خودش نیاورد که واسم ماشین بخره عقده ای شدم، همیشه تو زندگی م چیزایی که برای بقیه خیلی آسون بدست میاد واسه من یه پروسه ی طولانی داره که گاهی انقد طول میکشه که بی خیالش میشم.واسه همیناس که وقتی صدای حرف زدن عادیش هم میاد انگار تو گوشم سیخ فرو میکنن شاید خیلی بدجنسانه به نظر بیاد ولی حس میکنم تا حالا دوسش نداشتم. تا حالا وظیفه اش رو مثل همه آدمای عادی انجام نداده اگه انجام داده با زور و منت و بحث و جدل بوده. بعضی وقتام پشیمون میشم از این بد بودنم. نمیدونم... اوضاع میتونست خیلی بهتر باشه.

۲.بیشتر دخترا از یه سنی به بعد که اسمشو میزارن سن آستانه ازدواج، خیلی غیر قابل تحمل میشن. میخوان‌ موجودیت خودشونو با تعدد خواستگارا به رخ بقیه بکشن.تا یه جایی فکر میکنی طرف داره از وقایع اتفاقیه حرف میزنه، بعد‌ میفهمی نه، یه الگوریتم خاصی داره.وقتی میبیندت شروع میکنه از عشاق و خواستگارا و طرفدارا حرف زدن. مابینش هم اذعان میکنه که هیچکدومو نمیخواد و در شأنش نیستن. اینجاست که تو شک میکنی، بالاخره حسش از اینکه مشتریش زیاده بده یا خوب؟ بعد اون وسط مسطا یه مدل سوتیای پنهان میده که تو بعد یه مدت طوووولانی میفهمی نه! قضیه بازار گرمی و این صحبتاس.از همه مسخره تر اینکه میگه فلان روز تو دانشگاه حلقه ننداختم بودم، از دوستم گرفتم !!! گریه ی حضار!!! واسه دو تا کلاس حلقه قرض کردی؟ بمیرم الهی یعنی ما دانشگاه ندیدیم؟ یا انقد تو خوشگل و جذاب و خانوم و متینی که در عرض دو ساعت قاپت میزنن؟ دمت گرم! دست راستت رو سر من بی خواستگار!

والاااع  :||| حرفام خودمو یاد بند ۱ انداخت :)))

۳. سین.الف از اون آدماییه که واسه تعیین شخصیت و اعتبار طرف صحبتش یه خط کش داره. از قضا خط کشش خیلی ام زود لو میره و تا حدود زیادی احمق نشونش میده.حالا اون خط کش چیه؟ تعداد محصولاتی که شخص مورد نظرش از شرکت اپل خریداری کرده! ساچ إ استوپید -_- خیلی شیک و مجلسی وقتی میبینه آیفون دستته میپرسه چند گیگه، آیا پدر و مادرت هم آیفون دارن؟ این مورد خیلی مهمه.

 آیا مک بوک داری؟ آیا آیپاد تاچ رو دوس داری؟ و یک سری سوال هایی از این قبیل.و میتونه بشینه ۷،۸ ساعت راجع به ایفون حرف بزنه بدون اینکه حوصله اش سربره یا احساس خستگی کنه.

خیلی احمقه  °_°

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 00:11 http://4mahrou.blogsky.com

چرا انقدر غم داری؟

غم نیست.میریزم اینجا که خالی بشم...البته غمه ولی من بهش رو نمیدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.